---------------|@|---------------|@|---------------||

                                                                                       ----- ÄNNU -----
ett meningslöst oviktigt blogginlägg = )

men vad gör det  ; )

HUR MKT MAN ÄN ÖNSKAR & FÅ VISSA SAKER OGJORT OCH HUR MKT JAG ÄN ÖNSKAR ATT ÅRET INTE BLIVIT SOM DET HAR SÅ ÄR DET INGET JAG KAN GÖRA ÅT DET NU :/:/:/:/

kan bara se till att det aldrig upprepas, för mkt kan man ändå själv göra åt det! =) gäller bara och göra det, men då man vart kraftlös och ibland även maktlös (r.i.p.) så har det vart svårt!

----------------------------------------------------------------------------------------

5 saker att tänka på i första hand!

1. välmående! o kanske tänka mer på sig själv, har man ju inte gjort sen ja, har jag ngnsin gjort deT??  = o
2. hitta ett stimulerande jobb!  = o
3. flytta (stanna kvar i storstan men flytta hemifrån, fotbollen lockar en del och en viss annan person i en mindre ort lockar = ( men ett beslut kommer snart, dock tid för tänka behövs! Flytta fr. storstaden blir nog svårt ändå - har lagt upp mitt liv här känns det som! =/ frågan är hur bra nya omställningar är för mig just nu! menmen som i allt , provar man INGET SÅ VET MAN INGET, inget o spekulera i! =) det du?!?!
4.  prioritera är nyckeln till mindre stress
5. o chilla massa lira poker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0