snart två veckor kvar!!!!

ja idag är det två veckor kvar ju =)
man är sliten nu efter helgen men denna vecka ska jag inte röra en käft, på fredag kommer jasna en kompis fr kroatien på ons kommer mirela boråsgänget o dem och på lör sön kommer barcelonaaaaaaaaaaaaaaa rules =)

på slutet där händer det grejer.....förmodligen! frågan är bara vad jag ska välja o göra, måste ju träffa min morbrors dotter oxå, så söt så liten =) så jag föredrar det framför fest denna vecka.......däremot lär det bli fest när hela världen kommer på besök! om inte vilken fest som helst.......... =) utan JA ni fattar, årets fest när barcelona kommer på besök hit, de kan festa!

hur som helst, saknar er där hemma ändå, men nu är det inte mkt kvar.....15 dagar går snabbt o även om jag ska t linkan sen så syns vi ju där hemma very soon anyway! ska faktiskt bli skönt o komma hem hem till vardagen o gryma vänner! :P
för det har man ändå......en del sjukt grymma! miss U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0