=) manu chao =)

ja o så igår lite oväntat men sen så såg vi massvis med folk strömmar ner mot amfiteatern i pula, croatia.....helt sjukt mkt folk....man börja undra vad det var för ngt, när vi väl kom dit, jag brorsan o fem andra =) inkl några holländare o svenskar från sthlm =) så såg vi att det bara var en konsert men inte vilken som helst utan manu chao......

den skulle börja 22, o vi kanske var där först vid halv nio redan då hade folk hunnit strömma dit, minst 6 7 tusen i en arena som får kanske in 10 =) ja som sagt allt blev slutsålt o vi stod utanför dock kunde vi både höra o se riktigt bra =) men där inne kokade stämningen =) det var så sjukt bra stämning länge sen det var en sån upplevelse o gå på konsert men hela vida världen var där igår o kika :) det var obeskrivligt bra!

okej musiken då, nja inte min smak men festligt, spanskt o popigt med influenser av hmm....ja vet ej riktigt vad men ja väldigt festligt o dansvänligt! =) vilket alla som var där följde intensivt! konserten vara kanske två timmar o de kom upp åter igen på scen kanske tre fyra ggr, vilket var BRA!

aja, idg ska jag ner o kolla glasögon har beställt tandläkartid (laaga hål) segt. :( o imorn eller på fre ska vi t medulin jag o brorsan o hänga där lite själva, just nu är jag i pula hemma o hos mormor morfar rätt mkt :)

idag är det bara 33 grader varmt I SKUGGAN! inte en droppe regn än, man undrar om det ens blir det ngn gång?! tveksamt! :) kan slå vad med ngn.....

nu har det gått exakt två veckor, snart tre kvar =) lite mindre än så till o med! inget nytt annrs =)

peaceeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0