linkan or not?!

okej låt mig se vad som passar mig bäst!

o kanske hjälpa mig o välja.....mellan linkan o sthlm!

fördelar o nackdelar:

först det positiva med ja linkan:
- det är väl att testa ngt nytt så länge man är ung
- att jag ännu kan ta ngn kurs samtidigt som jag lirar allsvenskan o leva på det
- att man träffar mkt nytt folk o få va med i ett lag igen : the dream :
- att man redan känner ett antal personer där (jö, pett..strand osv =)

okej det negativa då:
- hmm, att jag vet ej om jag är hundra på att jag satsa så hårt o lämna allt där hemma i sthlm
allt i form av bra vänner, familj är jag redo för det? :O hur bra ska man må för o göra ngt sånt?
ja som sagt det negativa är ju bara det men det är ju ganska mkt, det som betyder mest, tryggheten

sthlm då o i s f vad göra:
- jobba o tjäna pengar för första gången
- hemma med alla vänner o bekanta, man känner sig trygg hur dum man än är ibland =/
- fixa lgn, o kanske ett bättre jobb hur som helst, det är där mitt liv finns det är där jag bör va. men vart ska jag då?

utomlands =) har aldrig vart en dröm men det har lockat mig ett antal ggr.....o kommer man alltidvilja resa till men bo för en längre period, nja tveksamt! däremot resa runt o se vad världen har o erbjuda vore ngt efter fem års plugg =)

aja.....tiden tickar på .... o jag vet inte vart jag ska?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0