jaså semester

ja nu har jag vart på semester sen ja en tid tillbaka två veckor rättare sagt på ons...riktigt kul har det vart mestadels lugnt tillvaro förutom sista tre dagarna full fart framåt bara =) utekvällar med nåra svenskar o sen även vollylaget som jag kanske inte umgåtts med helt fullt ut av olika anledningar så klart men ändå spelat mkt med de o idg ska vi ut o partaja!! =) för vi vann ju volleyvollen så sjukt bra team vi är! tack vare norrmännen en göteborgare o nåra sthlmare ja vi är världens bästa men inte längsta lag =) brakommunikation bra spel o ja helt sjukt bra gäng =)

många åker hem redan imorn, medan jag, brorsan o M är kvar =) sen får man då besök imorn av R ska bli kul o hans två polare!! =)
annrs är en Nek A kompis här nere jligt kul, hängt en del med de..o hans tjej o polare! han har blivit mer seriös nu he he men fortfarande lika social =) jligt kul!!!! o så har min brorsa en ny kompis det känns ganska viktigt då han inte känner några alls här nere! :( så han hänger på en del......även om han ej fyllt 18 än!

snart ska vi bo själva i medulin ligger tio km från pula. bott där sen vecka tilbaaka med nåra från volleyn o så....snart kommer kusinerna! =) o så är det cirka 24 dar kvar....man kan nästan börja räkna ner! =)
ska bli skönt o komma hem med....o då tar jag ledigt då med för hinna uträtta lite innan man börjar ja vadå?! söka jobb eller flytta`???

no ideaaaaaaaaaaaa. aaaaaaaaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0