iron maiden

den konserten missar ju jag då...tyvärr....får man säga!
men jag ska inte klaga, man sitter i 32 graders värme i skuggan o softar =)
kanske lite för varmt haha men det funkar hellre det...än regn som jag hör att det är i sverige!

ang. linköping har jag inte ännu funderat klart bara det att jag drar dit, den 29 o stannar t 2 aug. tror jag...flytt vet jag inte om jag är redo för än, mkt nytt håller på o hända o jag kanske måste ta det steget nu! kanske dags! =)
blir seriös.....innan det är försent, men linköping, studentlivet lockar åter igen, mest fotbollen kanske o några personer man känner men men....ska man chansa eller vara förnufitG? det ä frågan....svaret är...........återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0